Confianza.

Social.

Office manager
18630
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18630,stockholm-core-2.3,select-child-theme-ver-1.0.0.1537189083,select-theme-ver-9.0,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_over_content,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Office manager

Office Manager

Een daadkrachtig talent voor communicatie, werving en administratie

 

Wat ga je doen?

Dagelijks nemen wij wervingsprocedures uit handen van bedrijven en bieden wij onze werknemers nieuwe uitdagingen aan op de arbeidsmarkt. Dit doen we door autonoom te zijn, uit te gaan van eigen kracht en de focus te leggen op de lange termijn.

Onze portfolio bestaat voor 90% uit wervingsprocedures in het hout- en interieur. Dit geeft een extra dimensie. Deze wereld barst namelijk van de creativiteit en op diverse projectbezoeken zien wij dan ook dagelijks wat er gemaakt wordt aan o.a. high-end meubels, tiny houses en luxe (jacht)interieur.

 

Als office manager kom je ons team én de naam Confianza versterken. We zijn dan ook op zoek naar een energieke medewerker die vooral bijdraagt aan de totale ondersteuning van onze recruiters en collega’s die veel buiten de deur en op projecten aanwezig zijn.

De verwerking van alle administratieve handelingen is voor ons nogal een klus!

Van ieder projectbezoek moet een verslag worden gemaakt en gearchiveerd. Klanten, prospects en de wervingsprocedures moeten in het systeem worden gezet, evenals kandidaten. Daarnaast sta je, samen met ons, opgesteld voor het maken van contracten en opdrachtbevestigingen. Ook help je mee met de urenregistratie en het inventariseren daarvan.

 

De website moet ook worden bijgehouden, gestuurd vanuit WordPress. Tevens heb je een scherp oog voor o.a. de verjaardagen van onze medewerkers in het werkveld en gebruik jij je creativiteit voor leuke attenties.

 

En als er nog tijd over is in een werkweek, dan kan je ons helpen om onze filosofie en ‘brand’ verder uit te bouwen. Daarbij heb je creatieve ideeën voor recruitment en het bereiken van (toekomstige) medewerkers. Hierbij kan je bijvoorbeeld geplaatste werknemers interviewen, projectbezoeken bijwonen en eventueel foto’s maken, on- en offline acties bedenken en onze social media kanalen strategisch uitbouwen.

Op deze manier bereik je toekomstige ambassadeurs en die weet je ook te binden en boeien.

Je bent administratief goed onderlegd, punctueel, creatief en hebt een groot netwerk, waardoor je waarde toevoegt en op die manier uit groeit tot een onmisbare factor in ons hechte team.

 

 

Waar ga je werken?

Hardinxveld-Giessendam

 

 

Wat breng je mee?

Om voor deze functie in aanmerking te komen is het belangrijk om secuur en punctueel te zijn op het administratieve gedeelte en je creativiteit de vrije loop te laten als het gaat om onze filosofie uit te bouwen. Wellicht ben je al bekend in de wereld van werving & selectie, maar voelt bij jezelf dat je tóch ergens tegen aan loopt in je huidige baan.

Echter is een achtergrond waar je veel met mensen te maken hebt, zoals horeca of de evenementen branche ook prima! Verras ons, we zijn benieuwd naar jou!

 

Waar kun je echt niet zonder?

Buiten je energie, motivatie en drive om denken wij dat je over de volgende kwaliteiten en eigenschappen moet beschikken om succesvol in deze functie te kunnen zijn:

 

  • Je begrijpt dat ons werk bestaat uit het verbinden van kandidaten en opdrachtgevers.
  • Je voelt dan ook feilloos aan dat het van groot belang is een netwerk te creëren.
  • Je bent scherp in de verwerking van alle administratieve processen.
  • Je vind het leuk om je te bemoeien met allerlei zaken op kantoor.
  • Je hebt een intrinsieke interesse in de mens en bent nieuwsgierig.
  • Je bent minimaal beschikbaar voor 24 uur per week.

 

Wat mag je van ons verwachten?

Naast een betrokken werkgever, een open deur en de beste koffie van de omgeving mag je van ons het volgende verwachten:

  • Een zelfstandige functie met een behoorlijke mate van creativiteit.
  • Heerlijke lunches waarbij niet op de klok wordt gekeken.
  • Flexibiliteit wat betreft de invulling van de werkdagen.
  • Bijzondere en rustgevende werkplek aan het water.
  • Vlakbij het station, rijbewijs dus niet noodzakelijk.
  • Werk dat je bijna doet vergeten dat het werk is.

 

Solliciteer nu!

 

Solliciteer Nu
Date

23 maart 2022

Category

Creëerders, Uitdagingen

Tags
Consultant, koppelstuk, uitdaging, vacature